Regen mee uit Nederland? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Wim en Joke Koevoets - WaarBenJij.nu Regen mee uit Nederland? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Wim en Joke Koevoets - WaarBenJij.nu

Regen mee uit Nederland?

Blijf op de hoogte en volg Wim en Joke

21 Oktober 2017 | Australië, Brisbane

Na een goede, maar lange reis, zijn we gisteravond aangekomen in Brisbane. Regen! Het schijnt hier nu ongeveer een week te regenen, na 4 maanden droogte!
Na aankomst een taxi genomen neer Airport Clayfield Motel. Mooie ruime kamer op de tweede verdiepng. Geen lift...ga maar eens twee trappen op met twee grote reiskoffers (samen ruim 50 kg), een rugzak en een rolkoffertje. Omdat we in het vliegtuig voldoende hadden gekregen, hebben we de avond afgesloten met icetea en chips.
Op tijd gaan slapen, wat goed lukte na een flinke reis met weinig slaap.
Vanmorgen weer fris opgestaan, lekker ontbeten en om 9.15 stond het busje klaar om ons weer nasr het vliegveld te brengen, waar we de huurauto voor de komende week konden ophalen.
Na een blik op de navigatie zijn we naar nicht Karen gereden, die ons een gastvrij onderkomen had aangeboden.
Omdat er nog wat boodschappen moesten worden gedaan, zijn we naat Westfield Chermside gereden. Wat een immens groot shopping center! We hebben nog niet een kwart gezien. Maar we waren moe en hongerig, tijd voor een drankje en een hapje.

• 21 Oktober 2017 - 13:47

Coby Van Der Veer:

Fijn om te horen dat jullie een goede heenvlucht hebben gehad. Hopelijk knapt het weer snel op.
    Geniet van jullie reis en bedankt voor jullie kaartje. Het gaat al weer een stuk beter met mij.
    Groeten, Coby-VakantieXperts

• 21 Oktober 2017 - 17:33

Thea Vogel:

Goed te zien dat de reis allemaal goed is gegaan.Zal zeker vermoeiend geweest zijn. Maar..... nu kan het echte werk beginnen. Maak er een mooie reis van. Mijn lieve groetjes ook aan Karen en Rick.

• 22 Oktober 2017 - 16:39

Henk En Ada:

Dag vakantiegangers, goed om te horen dat jullie er zijn en al druk met bezoekes. Is het inmiddels daar droog? Hier is het wisselvallig en 12 graden. Lekker genieten daar. Hartelijke groet uit Heerenveen.

• 23 Oktober 2017 - 00:06

Margot Van Leth:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Nu kan het geote avontuur beginnen!
    Groeten van Geert en Margot

• 23 Oktober 2017 - 12:13

Margo Kroezen:

Wat fijn dat jullie er zijn na zo'n lange reis.
    Ga lekker genieten, doe veel indrukken op.
    maar vooral GENIET!!!

• 24 Oktober 2017 - 18:02

Tea:

Wij genieten graag met jullie mee op afstand! Gelukkig hebben jullie een goede reis gehad, nu de volgende miles. Het grote genieten kan beginnen!