Van Sydney naar Canberra - Reisverslag uit Canberra, Australië van Wim en Joke Koevoets - WaarBenJij.nu Van Sydney naar Canberra - Reisverslag uit Canberra, Australië van Wim en Joke Koevoets - WaarBenJij.nu

Van Sydney naar Canberra

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Wim en Joke

06 November 2017 | Australië, Canberra

Na een regenachtig weekend in Sydney vertrekken we op maandag richting Canberra.. we doen dit stuk in tweeen, er moeten boodschappen worden gedaan en we hoeven niet te haasten. We stoppen in Goulburn, een rustig plaatsje wat bekend staat om de schapenteelt. Vlak bij de camping staat een 15 meter hoge ram van beton, genaamd Big Moreno. De camping is eenvoudig, maar wat ze wel hebben is een splinternieuw toiletgebouw/kampkeuken. In Australie hebben ze op alle campings wel een campkitchen, de een eenvoudig en deze was zeer luxe. Douches in elk een soort eigen badkamer met toilet en douche en de campkitchen was zeer compleet met magnetron, makkelijke eettafel, een tv en zelfs een kruidentuintje waar je zelf uit mocht plukken.
De volgende morgen nog een kort stukje naar Canberra waar we drie dagen zullen verblijven.

• 10 November 2017 - 11:58

Ada En Henk:

Jullie liggen nu waarschijnlijk nog niet op bed, 22:00 uur in Sydney. Ik heb net de verslagen van jullie reis door Australië gelezen. Leuk omdat zo even mee te kunnen “beleven”. Joke en Wim geniet er lekker van. Heel veel plezier. Groetjes van ons Ada en Henk.

• 10 November 2017 - 19:45

Monique:

Wat leuk om zo met jullie mee te reizen!
    Hier alles goed. Smoordruk met alle regeldingen en waarneming, maar nu gelukkig weekend.
    Groetjes vanuit een stormachtig Joure!

• 12 November 2017 - 09:59

Mam:

ik reis met jullie mee. wat fijn dat jullie zo genieten.met mij gaat het rustig zn gangetje

veel oefenen.de suikerstand blijft prima.

groetjes en veel liefs MAM

• 12 November 2017 - 15:31

Ida Knobbe:

Zo, eindelijk komt het er van om jullie reisverhalen te lezen. Het ziet er allemaal goed uit; wat zien jullie weer prachtige dingen. Goed voor heel veel foto's. Het verhaal over de camper kriebelt bij ons ook al wat en dus zijn we achter de computer gekropen en hebben een globale route vastgesteld in (wederom) west Canada. Maandag krijgen we de offerte, maar ga er maar van uit dat wij volgend jaar juni weer die kant op gaan. Geen drie maanden, zoals jullie, maar slechts ruim 3 weken. We moeten dus goed uitkienen wat we willen gaan zien. Zoveel voorpret al!
    Geniet verder van jullie superreis. Ik heb nog niets gelezen over ongemakjes, dus die hebben jullie mooi achtergelaten in het op dit moment zeer regenachtige Nederland.
    Groetjes, ook van Elko,
    Ida