Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Wim en Joke Koevoets - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Wim en Joke Koevoets - WaarBenJij.nu

Brisbane

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Wim en Joke

25 Oktober 2017 | Australië, Brisbane

Het weer is weer zoals het hier hoort te zijn...blauwe lucht, lekker warm en af en toe een lekker briesje.
Deze week staat een beetje in het teken van familiebezoekjes, de meeste tantes en ooms en andere verwanten wonen hier in en om Brisbane. Nou is "in de buurt van" hier relatief, 100 km rijden voor een feestje doen we gewoon.
Afgelopen weekend mijn nicht Helen bezocht, reuze gezellig geweest. Gisteren heeft Karen ons meegenomen naar Mount Coo-tha, prachtig uitzicht over de stad, daarna naar Newfarm park voor de lunch. De rest van de dag hebben we lekker geluierd, want daar heb je toch vakantie voor...
Vandaag met z'n tweetjes met de trein naar Brisbane city geweest. Lekker rondgeslenterd, met de Citycat de Brisbaneriver afgezagt en biertje gedronken aan de waterkant. Na een lekkere maaltijd met Moretonbay Bugs (soort grote garnalen, heerlijk) weer tevreden met de trein terug naar Northgate.

• 25 Oktober 2017 - 19:18

Leny:

Heeeeel leerzaam. Ik heb even gegoogled op Citycat, leuk bootje... en op de Bugs.... ze zien er uit zoals het klinkt, niets voor mij dus! Maar geloof graag dat jullie genieten!

• 26 Oktober 2017 - 17:07

Tea B.:

Hi Joke en Wim, mooi om jullie zo te kunnen volgen. Geniet maar lekker van deze fantastische reis.
    Wat zullen jullie het goed hebben daar, veel foto's maken hoor!

• 27 Oktober 2017 - 09:51

Thea Vogel:

Oh, wat een heerlijk gevoel van ruimte daar. geniet maar met volle teugen.

• 27 Oktober 2017 - 22:40

Akke:

Wat leuk om julli te volgen, geniet en liefs van de oare foeters