Adelaide en Kangaroo Island - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Wim en Joke Koevoets - WaarBenJij.nu Adelaide en Kangaroo Island - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Wim en Joke Koevoets - WaarBenJij.nu

Adelaide en Kangaroo Island

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Wim en Joke

27 November 2017 | Australië, Adelaide

Adelaide, Kangaroo Island.

zondag met de camper het laatste stuk naar Adelaide waar we de camper inleveren. Eerst naar het Watermark hotel gereden, waar we de bagage gedropped hebben. Een nette kamer, met keuken faciliteiten. Het hotel ligt vlak bij zee, in Glenelg, een suburb van Adelaide.

Met camper naar het het hotel. De rest van de middag hebben we Glenelg en de kust verkend, een mooi strand en een lange pier. 's Avonds lekker gegeten op de Marinapier bij een Zuidamerikaans restaurant.

De volgende dag zijn we met de tram Adelaide ingegaan. De tram bregt je rechtstreeks naar het centrum. Een mooie grote mall met overal muziek en mooie winkels. In de middag een rustiger deel door het unuversiteitsgebied, wat in een parkachtige omgeving ligt met verschillende oude gebouwen. In het park langs d e Murray river een leuk plekje gevonden om te lunchen. Adelaide is een mooie stad met in het centrum overal gratis openbaar vervoer.

• 08 December 2017 - 16:57

Michel&Hanneke :

Hoi Wim&Joke

Ziet er prachtig uit daar , nog maar lekker genieten:)
    Ps de Berk van jullie buren is vandaag gerooid + een aantal coniferen!
    Tot binnenkort
    Mvg
    Michel Hakze

• 11 December 2017 - 15:28

Ida Knobbe:

Hi Wim en Joke,
    Vandaag ben ik er weer even voor gaan zitten om de verslagjes te lezen. Een aantal foto's heb ik bekeken, maar lang niet alle, komt nog wel een keer. Wat hebben jullie veel gedaan en veel gezien, heerlijk.
    Door het lezen ervan, krijg ik al steeds meer zin in ons Canada-avontuur in 2018. Allerlei boekjes hebben we al aangeschaft, al veel op internet geraadpleegd en gedownload - en zo zullen jullie ook wel bezig zijn geweest. De voorpret duurt vaart langer dan de vakantie.
    Voor jullie terugreis naar het op dit moment behoorlijk winterse Nederland, wens ik jullie een goede vlucht. Het zal even duren voor je weer in het ritme zit. De berk en de coniferen zijn verdwenen, het is toch wat! Ik wou dat dat bij onze buren ook het geval was, maar helaas!!
    Hartelijke groeten, ook van Elko,
    Ida